Jobb..

ligger i sängen och tänker på om jag ska söka jobb på online eller ej..
tror inte jag skulle passa som telefonförsäljare.. men man vet ju aldrig
förs man försökt, och om man får jobbet så är det iaf lite pengar,
och pengar vill man ju alltid ha! men har ett tag till att funderar.
vi ser väl hur det blir.

annars så har dagen varit dryg, pga min jävla pollen allergi,
håller på att dö även fast jag tar min dumma medicin..
man blir så jävla trött av det, sen har jag typ blivit
förkyld av allt pollen, elle så har jag bara det i näsan
hela tiden.. sen börjar jag sex imorgon. .
näe  nu känner jag att jag ska försöaka
hoppa i säng eller något.

sen blir jag bara less på att jag hittade ett par skit
snygga jeans shorts på gina, men får inte köpa
kläder på två månader nu.. har ett vad med lidas
som jag måste klara.. vi lär väl se hur det går..
åhhh..

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback