Faaaluuun!

Tjenare, nej jag har inte glömt bort bloggen! Har bara inte haft något att skriva om! Har haft lite bloggtorka, har det än. Men ska ändå försöka börja blogga igen! Iaf lite meer än vad det har varit nu, haha!

Kom hem från turkiet igår! Haft en jävligt skön vecka där, med familjen, lidas, min morbro och hans tjej! Firade även min födelsedag där nere, och den vart jävligt bra! Vi firade den på en resturang där dom fira mig osv! Såg även hockey. Lyckades iaf bli lite brun! Men lidaas är typ svart.. Jaja! Vi åkte på en båt tur, det var jävligt mysigt! Sen även shoppat! Kan säga att jag har köpt upp 2500 kr. Haha! Ska lägga ut bilder sen! Eftersom att jag sitter på bussen påväg till falun med laget för att spela cup! Tror det kommer vara hur kul som helst! Eftersom att vårat lag är hur mysigt som helst!:) var iaf uppe klockan 5 imorse för att packa det sista. Kvart över sex for bussen från obbola!:) ska slänga upp ba någon bild nu från turkiet, sen en nu i bussen! Kommer att lägga upp mer bilder från turikiet sen, och även från falun! Kommer stt blogga nu när jag är i falun också, iaf försöka;)

Bilderna kan bli blandade, blir typ alltid det när jag lägger upp flera bilder när jag bloggar från mobilen..




Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback