26/5

Hej blev ingen ork för att blogga igår men efter praktiken så kom lidaas och hämta mig och vi for på stan, skulle ju kolla på en jacka och dom där korta jeansen. Blev iaf jeans jackan som jag la ut. Blev en svart, jeansen passade inte på mig så några sånna blev det ej. Hittade även en tröja som jag kollat på länge på rean för 50 kr så det blev ett fynd. Sen blev det obbola på kvällen med fina vänner!:)

Idag så for jag och lidas på stan igen, skulle köpa ett par ballerina sockar eftersom jag bara har ett par. Blev även att köpa mitt sista plagg på två månader. Det var en bikinitrosa med en tiger därbak, ovanligt attjag köper kläder eller saker som har något med tiger leopard elleer något annat kattdjur på eller ett mönster av dom;) vi träffade även hanna på stan. Sen så kom maggan och wrenman, vi köpte ebn mjukglass i det härliga vädret! Sen drog vi vidare till yran. Har varit en super härlig dag! En riktig sommar dag! Blev även grillat till middag! Mumma! Nu ser jag eurovision song contest 2012 och lidas är och spelar tennis med några av hans kompisar! Får väl se när han kommer hem igen;p haha!:)

Lägger ut lite bilder från igår och idag!:)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback