Sova

Tjobbre,
Var en jävligt skön dag i backen! Riktigt mysigt! Hade tänkt åka lite snowboard men det blev inte så, pga att jag har börja få så jävla ont på baksidan av knäet.. Kan typ knappt gå ibland. Så det blev slalom för min del:) men det spelar inte så stor roll. För alla i min familj och lidas åker ändå slalom;p såg många ansikten i backen som man kände igen från draggen, träffade även olivia i min klass, hon jobbade i kassan:) vi for från backen vid fyra.
Jag stannade hos lidas och vi gjorde inte så myckrt alls, vi sov haha.. Men vi har även varit på ica ikv och sett happy feet två, den var helt okej. Nu ligger lidas och sover så gott bredvid mej, imorn ska jag även slinga mitt hår, kommer bli spännande, var ett tag sen jag gjorde deg. Näe nu ska jag också försöka sova. Ska vara hos marika klokan halv elva, ska färga mej hos henne på salongen!:) godnatt!

Slänger upp ett litr collage från idag, mer bilder kommer imorn:)


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback