skönt

får inte och träna idag pga min benhinnor... och nu när man går inte och kollar på
lag sidan så är det typ ingen på träningen, typ 10 stycken.. vill vara där och träna,
men man gör ju inte precis någon nytta där när man knappt kan gå normalt?
får hoppas att det ger sej snart iaf! ska sluta vara depp nu, ioch om jag är det
så blir det väl att skriva på den andra bloggen. för här kommer jag bara skriva
som jag gjort förut, kankse inte ens skriver på den andra bloggen heller,
kankse slutar skriva där. men det vet man aldrig. imorgon är det iaf
fredag och lov! gud vad skönt det ska bli!!

Kommentarer
Postat av: Snuttekim!

Usch vad jag diggar dig Emma! Du är helt jävla underbar! Love you! <3

2012-03-03 @ 23:11:06
URL: http://kimsvedin.blogg.se/

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback