Måndag

Ja då är det snart tisdag, drygt som fan att skolan har börjat.. Redan less.. Idag är det inte direkt varit någon toppen dag för mig, ringde och prata med vårdcentralen idag om mina benhinnor och det som jag har haft en måndag tillbaka att jag har skit ont bak i knäet. Kan knappt böja ut det ibland svårt att gå, svag i det osv. Kände det ännu mer på matchen i söndags att när jag skulle stanna eller fick en knuff och skulle stödja mej på högea benet så är det som att det viker sig, och så har det aldrig varit förut. Men fick iaf höra en sjuuukt tråååkig sak jag får inte träna förns 12/4 då jag ska på besök hos en läkare, och där känns det som att det kanske inte kommer komma så positiva beslut heller.. Ska iaf på träningen imorgon för att berätta. Och det aom känns tungt är ju att det bara är två matcher kvar, sen att vi ska till falun i maj på cup. Vill inte att det ska vara något allvarligt.. Kommer inte kunna släppa det förs jag får höra hur det ligger till.. Jag hoppas verkligen på det bästa! Men brukar inte ha turen på min sida. Har äveb sökt massa jobb idag, hoppad jag får något i år. Näe slut på det deppiga!

Imorgon kommer norskerna till oss, jag, kim och johanna ska möta dom utanför mary klokan 9. Är lite nervös.. Sen ska jag även fara ut på en utedag med nf:kursen. Kommer nog bli trevligt.

Ska nog försöka sova nu. Sjukt trött. Och jag hoppas det inte blir en natt som det blev inatt. Vakna flera gånger.. Fyfan! En annan positiv sak också är att skeå slog skiteb ur modo idag! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback