Baka en kaka

Sitter i köket nu med lidaas och väntar på att bulldegen ska jäsa klart. Idag ska det komma massa fina vänner hit till oss för att fira lidaas som fyller 18imorgon. Så igår blev det massa bakande, anna och marika var hos mej på förmiddagen, då baka vi muffins. Sen vid halv sex så följde jag med marika och tim till ica maxi, skulle köpa massa grejer till kakorna. Var det är för kaka är en hemlis, lägger upp bild sen efter att alla har kommit. Vill inte att dom ska veta vad det är;) sen igår kväll bakade jag drömtårta. Marika var här och hjälpte till. Och lidas fick göra chokladbollar;) men om man säger såhär. Det var första gången jag gjorde en drömtårta och den blev fan jävligt bra! Fast marika hjälpte till mycket. Så tror inte det hade gått så bra utan henne! Kanske skriver nå mer inlägg idag, men tror inte det har ganska mycket att göra.. Städa och fixa klart allt! Och de kommer vid sju, det är ett tag kvar dit men det kommer gå fort med tanke på allt jag ska göra!


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback