I'm in love



Snälla vill ha skalen nu.. iaf ett.. eller båda..
men det spelar ändå ingenroll, för måste vänta typ
två månader innan jag får köpa dom! tummen upp på
det eller?? kommer aldrig klara det dumma vadet med lidas..
men bara att kämpa.. men nu när man inte får köpa något så 
hittar man ju typ allt som man vill ha och behöver? suck..



Var även på balen idag med kim och johanna!
jag tror att vi stog där typ fyra timma, det kändes då
som det! men ett stort + till dom för att dom följde
med mej dit, då jag skulle ta kort på alla mina vänner
som går ut iår! :) tur man har fina vänner som ställer
upp för en även fastt det kan vara lite jobbigt ibland,
som idag när vi stod typ i hundra år!;]


love

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback