Shopping i Umeå

Kan verkligen inte gå på rea.. Ska inte fara till stan nu på ett tag, och om jag gör det ska jag inte ha med mej nå pengar! Köpt för ca 2000 kr på en vecka.. Lägger även in bilden på börsen jag köpte i skeå när jag var där, la aldrig in en bild på den! Den är inte så jätte snygg men! Och förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera men min skoldator är pajj igen och jag gillar inte att blogga från mobilen, men det som jag har gjort under lovet nu efter jag skrev sist är att varit med mina underbara vänner och lidas sen även hunnit bli sjuk! Men bättre nu, gått på stan idag men mina fina vänner sen imorn blir det att träffa mina andra fina vänner!:) och då början även våran cup! Puss. Btw köpt mitt andra iphone skal nu också som jag ville ha(aa) vill inte ens räkna hur många skal jag har, haha..


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback