vampires diaries

blir galen.. har bara två avsnitt kvar av säsong två... sen finns det inte på svenska, (svensk text)
bara på engelska.. och jag är sämst i det.. avsnittet jag såg nu slutade as spännande! blir galen..
vill bara se ett till, men så blir det inte.. måste gå och lägga mig. två prov som väntar imorgon,
först i engelska sen kort därefter i kommunikation.. var hemma från skolan idag, pga att jag inte
alls mådde nå bra igår när jag kom hem. det visade sig att jag hade feber, men nu är den borta
och jag mår prima! men lär ju vilja dö imorogn, men tanke på att skolan är det värsta jag vet,
men det är bara att försöka tänka positivt! händer även en annan sak imorn, men det får ni
veta då, blir faktikst lite roligt om inte så många som vet det. vet att jag har sagt det till några,
men ni som inte vet får veta det imorn, och jag lovar det är ingen stor grej, haha!
men kul att hålla det lite hemligt i några timmar bara!;D godnatt

gammal bild:)

Kommentarer
Postat av: hanna

Säsong 3 finns visst på svenska fram till avsnitt 12:)

2012-02-08 @ 09:55:21

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback