Svar på två frågor.

Fått två frågor om vart jag gjort min header, och vilket program.
jag laddade hem Picture Collage Maker Pro, men jag kan bara använda det i 15 dagar typ, sen måste jag
köpa det. men tänkte prova ta bort det sen och ladda hem på nytt. och om ni laddar hem det och ska
använda bilden så måste ni printa, för om ni bara spara som vanligt. så kommer det vara en text i mitten
på bilden därdet står Picture Collage Maker Pro, ska lägga upp en bild så får ni se. ska försöka hitta ett
bättre program.om jag hittar något bättre så kan jag lägga upp det på bloggen :) hoppaas ni fick ett bra svar.
och tack för att ni tyckte att min nya header blev snygg! :)

Som ni ser så ser ni att det är en text mitt på bilden, 
så printa iaf ni vill använda programmet! :)



Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback