Ska vi göra något äckligt baby?

Ligger i sängen nu med kisse och ser på my super sweet sixteen, länge sen det gick på mtv.
igår på skolan gjorde jag verkligen ingenting.. satt och spela the sims typ hela dan?
efterskolan så for jag hem till lidas och han kom hem vid sex. eftersom han hade träning.
skulle inte sova där, men det blev så! kändes super skönt! även fast han skulle upp as tidigt,
fick ju iaf sova med han och mysa! han for vid kvart i åtta imorse, och jag for vid 11.
idag vet jag inte vad jag ska göra, har så sjukt ont i huvet.. hoppas jag inte blir sjuk eller något,
har match imogon! och ikv är jag bjuden på en fest hos en vän, vill det men tror inte det blir
så iaf jag mår som jag mår nu.. mår illa pga huvudvärken, så det är nog bättre att stanna hemma.
att man det alltid ska vara något när det händer något roligt? så är det oftast.. iaf för mej.
sjukt drygt..

data nörden! ;D

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback