Råkade Shoppa..

var ju som sagt på någon sak på nolia idag, jag och johanna gick runt och tog typ alla gratis grejer
vi hittade, haha.. jag tror kim blev lite less på oss:]] vi lyssnade även på adam tensta.
efter nolia saken, så slutade vi. så då stack vi på stan för att kim skulle köpa lite saker,
det slutade med att jag också köpte, inte så ovanligt.. men ska rensa min garderob oss mamma
och hos pappa, det lär ju bli en deeel kläder som kommer slängas ellr något liknande,
när jag kom hem från stan så la jag mej i sängen och dog.. hade så jävla ont i mitt
huve så jag ville bara dööö.. sov i typ en timme, sen råka jag fastna vid the
sims i någon timme också, och nu sitter jag här och har knappt läst något i trafikantutbildningen.
har prov imorgon. men det är bra gjort emma.. eller! ett ig kommer det bli iaf..



Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback