Mammor är bra att ha!

Följde med mamma och brorsan till stan idag vid tre för att brorsan skulle få nya skor, och det som gjorde min dag bättre var att jag också fick ett par skor!:D sen så gick vi tvärt in på jysk där jag äntligen köpte mitt playboy lankan, haha ha velat ha det as länge? Typ två år. Så ny köpte jag det bara för att. Inte så värt egentligen. Sen köpte jag lite saker på ica maxi som jag behöver, permen är till för att jag ska kunna hålla reda på papper från banken och garanti papperna, tappar alltid bort dom. Och mappen kosta 10 kr så fick bli den;p om ca en halvtimme så ska jag iväg på body combat, tror det stavas så hehe! Och till midda så testa vi att käka på big boy;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2316336/images/2012/pic_187311123.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2316336/images/2012/pic_187311133.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback