Helgen

Förlåt för dålig uppdateringe, johanna blev lite besviken ockås pga att jag inte har bloggat
något under helgen.men kan berätta lite kort om helgen.



Fredag:
På Fredagen så gjorde jag inte så mycket efter skolan, satt och spela sims ett
tag, innan jag for till marika med anna, där det blev go saker och se film!
det var mysigt! anna spårade till kommissarie späck. jävligt roligt var det!
Lidas var med någora obbola killar, de for och käka i stan och såg bio.
när lidas och tim kom hem till marika, så for jag och lidas hem efter en
liten stund. där vi la oss och sov direkt.

Lördag:
Hade match mot västerslätt, har inte så mycket att säga om den matchen.
när jag kom hem från matchen så låg jag och bby och såg på bb live ganska
länge, lidas är som sagt lite små beroende av det! ;) vi for även på ica och
köpa lite gott. på kvällen så spelade vi lite mariopart på wii och jag förlorade
har alltid så jävla otur i det spelet.. gick och la oss vid ett.

Idag:
Vi klev upp vid elva och såg när en i bb tryckte på knappen, sen käkade vi
frukost, lidas for vid 12 med bussen eftersom han hade träning vid 1.
när han for så satte jag igång sims husjdur, vid halv fyra så såg jag
albins match, dom vann även! när vi kom hem igen, blev det sims igen.
hehe(A) men nu sitter jag och ser kontoret och ska även plugga, städa och
se wallander ikv!;]


Ville bara säga att jag är glad att jag har er! ♥



Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback