Gick från dåligt till bra!

Sitter i sängen nu och ser på mtv, om två timmar börjar teen mom.
for hem tidigare från skolan idag eftersom jag hade så fruktansvärt ont i magen så att
jag ville bara dö.. och inte nog med det så missade jag min buss men en minut,
tur att det finns stan som man kan fördriva tiden med, men kände ju inte precis taggen
att gå på stan och må skit, men gjorde det iaf för att försöka tänkta på annat.
och fick med mej tree saker hem, jeans short som jag typ sökt i hundra år överallt
eftersom att jag verkligen behöver de, eftersom jag far till utlandet snart.
sen tog jag mej i kragen och köpte en transparent skjorta, har aldrig vågat
köpa eftersom att det inte känns som min stil, men nu har jag en, och tyckte
den var skit snygg! sen kööpte jag även som ett kort linne som man kan ha
under uringade tröjer osv. det ända som jag saknar nu innan turkiet är en
ny bikini, men vi får se hur det blir med det, kankse använder min gamla där
borta och förstör den lite, eftersom att dom blir ju förstörda i saltvatten,
och så köpeer jag en ny när jag kommer hem.
käkade nyss middag, och nu mår jag tusen gånger bättre också!
fick ju ont i magen efter jag hade äti skol lunchen, kankse var
något i den.. men glad är jag iaf att jag mår bättre! för
vill verkligen inte bli sjuk! och imorgon ska jag till
johanna efter skolan med kim, då blir det massa snack
och skratt, och även massa prat om norge resan eftersom att
de från norge kommer snart till oss, lite nervös inför det!
men det kommer nog bli kul! men är iaf taggad på kvällen
hos johanna med kim! det behövs verkligen! ♥


Sen kan jag även lägga till att min utlandsresa är betald,
eller jag har betalat till mamma, men jag hade iaf råd med den.
och det kommer bli tillräckligt med shopping pengar också! :D
vill inte ha med mej för mycket pengar dit bort heller, måste
spara också till andra saker! :) 




Inte så jätte bra bild på skjortan men fick inte till någon bättre och hade ingen ork
att ta hundra bilder på den heller, bara för att få en super bra bild!


Kommentarer
Postat av: Johannanana <3

Imorgon kommer äga! <3

2012-02-27 @ 18:55:06
URL: http://reponen.devote.se
Postat av: Snuttekim!

Det kommer bli mysigt! (L)

2012-02-27 @ 21:06:04
URL: http://kimanniesvedin.blogg.se/

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback