Du och jag under täcket baby!

Sitter på engelskan nu, och gjorde nyss hörförstålelse på ett kurs prov, gjorde bara en liten bit.
är så jävla trött. så nu ska jag läsa lite från romanen text game, fick låna den en längre
tid av bibblan, får ha den till påsklovet ungefär. så det var snällt! fattar inte varför jag
är så jävla trött.. somna ändå innan 12 igår? och försvovde mig imorse.. vakna kvart i sju,
bussen går kvart över.. men hann käka frukost och he på mig lite punder. tog med mej
sminket till skolan, tänkte sminka mej efter den här lektionen, men nu orkar jag inte..
vet att jag ser sjukt trött ut, utan mascara men det får jag leva med, för jag orkar verkligen
inte sminka mej haha;p

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback