Alla<3Dag

sitter på mbs lektion just nu. idag är det alla<3dag, men kan inte vara med min älskling idag,
pga att han har träning och jag med. så vi bestämde oss att vi skulle ut och äta, och det gjode vi.
vi for och käka på kina resturang igår, vi bjöd även med sandris. så hon följde också med och
käka! :) efter middan, så skjutsade sandra hem oss till lidas, sen for hon hem. så jag och
lidas slog på en wallander film. den var helt okej, har inte sett den förut eller, haha :)
sov ju även hos älsklingen! fick även ett sms av mormor idag, att det kommer finnas
något hemma oss mamma sen. undra vad det kan vara ;) 

Fick den här av älskligen!

eftersom att jag inte käka godis,
pga ett förbud jag valt själv, haha;)




Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback