-19

den här dagen började ju bra, börja med att det är as kallt ute. sen nr vi står och väntar på våran buss
som ska gå direkt till stan, så kommer den aldrig..  och eftersom att vi åker direkt så står vi på en
busshållsplats där bara direkt bussen kör förbi, så alla som stod på dom vanliga ställerna kunde iaf
ta 123 som går vi holmsund.. våran buss ska gå kvart över sju, och när vi kolla på klockan kvart i åtta
så hade det fortfarande inte kommit någon 125..  men kl 8 kom 123 som går tie i åtta och hämta upp
oss. men då hade alltså jag, anna och johan stått ute i kylan i 45 min. kom typ en halvtimme sent,
så nu hoppas jag att den här dagen blir bättre! sen har jag sjukt mycket träningsvärk från igår..

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback