Torsdag

Sitter och har lektion nu, den heter kärlek och sexualitet tycker att det verkar vara roligt. slutar även 2 idag känns jävligt sköönt! spelade ju match igår mot ibk dalen och vi vann med 3-2 det kändes mycket bra, men inte bra att jag har typ blivit förkyld fick ont i halsen igår och idag är det värre känns inte alls bra.. orkar verkligen inte bli sjuk, märkte även igår på matchen att mina innebandy skor har gjort sitt fick sjukt ont i fötterna av dom så i helgen ska jag och mamma fara och köpa nya! och kan säga det känns att man bara har träna två gånger.. min kropp är helt död hahaa;p men kan skriva mer sen idag eller när jag kommer hem!
Kan även säga att jag och älskligen har 13 månader idag! :)


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback