25 September

Heej, förlåt att jag inte har skrivit något sen i söndags men har som inte tänkt på det har som gjort saker
hela tiden. så tänkte skriva nu vad jag gjorde i fredags igår och idag! :)
Fredag: For till älskligen! vi gjorde inte så mycket vi såg på en komedi film, den var faktiskt ganska
rolig! :) vi spelade även lite cod. men efter filmen så gick vi och la hos för baby hade match i skeå
på lördagen och skulle åka i väg.

Lördag: Vi klev upp vid typ kvart i nio. lidas skulle samlas klockan halv 10 för att fara till skeå.
jag skulle ta min buss klockan 12. så åkte jag in till stan med lidas föräldrar! när jag kom hem
så insåg jag att mamma inte var klar med allt till cykelfesten så jag hjälpte till med det.
på kvällen så var jag med sandra och anna, vi bakade gick ut med sandras hund!
vi var hemma hos mig också och bara tog det lugnt. dom for vid 2 tiden.


Söndag: klev upp vid elva åt frukost och sen bar det iväg till ola för att spela förste serie matchen.
vi vann den matchen sjuuukt skönt att vinna första matchen. bra jobbar tjejor! :)  när jag kom
hem så hoppa jag in i duschen la mej i sängen sen och somna haha.. vakna av att brorsan peta
på mig och sa att det är mat. vi åt grillat! mumma! :D och nu har jag just sett klart awkward
och klockan 10 är det jersey shore!! men ska försöka få något bort plockat från mitt
golv nu, men vi hörs imorgon pussss

hatar att min kamera suger att ta kort med när det är mörkt..

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback