Något less

Sitter i sängen nu som vanligt och kollar på MTV! idag så har skolan sagta vi håller ju på med grupparbeten
och jag hatar det för vi gör det typ i alla ämnen börjar bli sjukt less (inget illa menat mot min grupp) utan
bara på själva grejen! men vi är typ snart klar med det, men på ena grupparbete går det fan inte bra
för mej! finns typ ingenting att skriva om, ska försöka hitta något i kväll! annars får jag väl snacka om
det jag hittat men det är verkligen inte mycket! på sista lektionen satt jag och kolla kläder typ. haha
vill ha huuur mycket som helst!! jag ska inte titta på kläder eller något det går inte för då köper jag
bara och jag som ska spara pengar.. kan fan inte det, går bara inte! men måste för ska spara så jag
har mycket pengar när jag ska fara utomland nästa sommar! ska ju betala allt själv osv! menmen.
efter skolan får jag iaf och köpte lite saker hehe. såå nu ska jag verkligen inte köpa något mer
på huuur länge som heeelst!! lägger upp en bild och skriver var det är! sen ska jag hoppa in i
duschen sen bara ta det lugnt dricka en kopp daim cappuccino som vanligt(AA) men det är ju
hur gott som helst! och kan ju nämna att jag är hur less som helst på det här jävla regnet!! kan
det inte bara slutaaa! men hör hört att det ska typ regna några fler dagar..  men vi hörs imorgon,
pusss



1. Poncho
2. Linne
3. Halsduk
4. Bälte att antingen till jeans eller ha vid midjan/under brösten

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback