åh fyfan

japp idag har man cyklar till klabböle och lite till, varit hemma hos lotta och säger bara helvete vilket hus;o
sen gått upp för ett jävla berg och allt.. cyklar på klumpiga cyklar.. men det var ändå kul att umgås!
men kan då sägaa att jag svettades och ville bara lägga mej ner och dö ngr gånger var så jävla
jobbigt;ooo när jag kom hem hoppa jag in i duschen stod där typ 30 min, slängde in en tvätt
åt middag sen la jag mej och sov. vaknade för typ en liten stunds sen. är fortfarande trött som fan!
nu funderar jag på att se ett avsnitt av sjukhuset sen vänta på att älskligen ska ringa mej och
sedan blir det nog att sova igen. lär ju vara död på skolan imorgon! pusss

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback