6 September

Sitter i sängen nu och ser på mtv, var nyss på ica och handla lite åt mamma för hade inget för mej;p
idag har det inte hänt så mycket alls. jag hade körlektion klockan halv två och det gick bara fint sen satt
jag på stan till fyra för då kom mamma, vi for till team sportia så jag fick mina nya innebandy skor! köpte
även nya träningsbyxor. men nu kan jag träna igen! men kan inte träna imorgon för då ska jag på någon
teater med mamma det är dom som är med i hur många lingon finns det i världen. det är dom jag ska se
fast teater heter elvis typ. ska bli kul :) men nu ska jag gå och göra daim cappuccino mummma!
även mummsa i mej en daim glass! ;] Puss



Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback