29 Sepember

Sitter nu i köket och har nyss intervjua mamma om frågor vi har till PDL tror jag eller om det var ULS..
haha men sak samma, har iaf gjort klart det! på skolan idag så skulle vi ha en redovisning som skulle vara
på 5 min. jag var med emma och kaajsa och vi lycka faktikst bra tycker jag vi fick 4.55 min tror jag det var.
så det var ju nära. efter skolan så vänta jag på halv fyra bussen som vanligt;p haha för vi slutar två. men lidas slutar klockan halv tre så han brukar vänta med mej! när jag kom hem så hade jag så jävulskt ont i huvet så jag gick och vila  till middagen ungefär, så nu känns det faktiskt lite bättre! har träning klockan halv nio i kväll..
känns as drygt för är så jävla trött + att jag har ont i nacken o axlarna.. men det kommer nog kännas lite bättre när jag väl är på  träningen! men egentligen skulle jag bara vilja lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och sova tills imorogon vid halv fyra då skolan sluta! men måste kila iväg nu upp till mitt rum och städa samt packa saker som jag ska ha i helgen, lär ju inte komma någonstans om jag sitter kvar vid datorn.. pusss

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback