20 september

Sitter i sängen nu med blött hår och har just gjort varmchoklad och en macka!:) träningen idag gick bra,
förutom att jag hade jävigt ont i mina vader.. måste bli duktigare på att stretcha efter träningarna!! skolan
idag gick väl som vanligt, men var sjuukt tröttt... vi hade ju Nk prov/test och jag fick alla rätt på blommorna! haha.. sen fick vi även sluta klockan kvart över två, men var ändå tvungen att vänta till halv fyra för det går
ingen buss förs då... för missade ju kvart över två! men tur älskligen är så snäll som stannade med mej på skolan! imorgon ska vi som har NF cykla till klabböle och göra saker där! slipper skoolan!! yej, så då ska jag ta med mej varmchoklad imorgon mummaaa! men nu ska jag käka min macka sen kankse se på något
program på datorn om jag hittar något jag vill se. och får ju sovmorgon imorn också för vi ska samlas vid
halv tio och har egentligen engelska på onsdag morna på stödet för att få upp mitt betyg till G men imorgon
tar jag faktiskt sovmorgon! pusss

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag som inte tycker om katter och är så himla rädd för dom tycker till och med att denna bilden var super söt! :)

2011-09-20 @ 23:01:36
URL: http://jjennymmaria.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Så himla fin lite kisse misse :]<3

2011-09-21 @ 22:45:27
URL: http://ennkajsa.devote.se
Postat av: Emma a

Tacck! :)



Det är lidas katt! :)

2011-09-22 @ 10:21:57

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback