17 September

Ligger i lidas säng nu med sheba och ser på sex and the city två! lidas är på samling för sin match och
klockan  fyra börjar den då ska jag dit med hans mamma och maggan kommer att vara där med så hon
följer med oss hem sen igen efter matchen så då får vi se vad vi ska göra :) Igåår när jag kom till lidas efter skolan så ligger det en giraff i sängen, lidas är bara för söt ibland!<3 sjukt gulligt var det iaf! när han kom hem efter träningen så låg vi bara i sängen och myste och såg filmen jägarna! så vi hade bara en mys kväll igår! :)
vi somna även väldigt tidig! men nu ska jag fortsätta se filmen! vi kankse hörs i kväll puss!
Det var det här jag fick! :)
Sheba!

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback