14 September

ka försöka packa om grejerna nu som jag har tagit med till pappa for hit idag efter skolan! ska vara här tills på
fredag. hade match idag mot strand, vi vann med 8-3, bra jobbat tjejer! själv tyckte jag att det inte gick så
bra för mej, men det funka men det kunde ha gått bättre. idag så skulle jag till engelskan på stödet, ( har
engelska på stödet på onsdagar för att jag ska få godkänt i det) men det tänkte inte jag på alls så jag
försvov mig.. braa så var på skolan 10 då våran vi timme börja! efter det så hade vi SH hela dagen med
redovisningar, tyckte det gick bra för min grupp att redovisa! :)  mitt hår håller på att torka nu har ju frägat
det skulle försöka få det lite rödbrunare men det gick inte så bra... hehe.. så min hårbotten är lite rödbrun
men det syns inte så jätte mycket, får leva med det! hellre så än att ha blon uväxt så man ser flintis ut!
men ska försöka packa upp det sista och skriva lite mer på mitt grupparbete som vi har imorgon, finns
verkligen inte mycket att skriva om det som jag ska svara på.. sjukt lesss!!! men sånt är livet tyvär.
pusss



Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback