Torsdag

Ligger i sängen nu och har sjukt ont i magen... även huvudet.. fan inte okej! for hem från skolan tidigare pga
mitt huvud.. på skolan idag fick man gratis glass och mer! mumms;] idag så hade jag tänkt träna, men det
sket sig ju ganska hårt pga det här nu.. blir så jävla less, och är även sjukt less på skolan så de är inte
sanT!;o och att jag aldrig få höra ngt om min tatuering.. lämnade in bilden som dom skulle skissa om lite
gran för en månad sen... på deras hemsida står det väntetid ca 1-2 veckor? om jag måste vänta en
vecka till utan att jag inte vet ngt, har mailat, men han som skissar min tatuering svara inte ens^
iaf om jag måste vänta en vecka till blir det fan att ringa USA ist! där lär man inte få vänta
länge alls! blir sjukt less... kanske skriver ngt ikv. pusss

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback