Tisdag

Sitter på bibblan nu med ellen, men vi funderar på att gå och käka nu, vi är jävligt hungriga! jag hade även
sovmorgon idag pga att jag inte har np i matte, ska ha matte i tvåan. idag så ska jag sova hos ellen!
ska bli roligt! vi har hål till halv ett typ;p hahah.. då har vi matte sen bild! på bilden så ska man få veta
sina betyg idag typ haha. vet fan inte om jag kommer få ngt bra haha... efter skolan igår så for jag
och ellen på stan. jag köpte ett iphone skal för 25 kr! fet jävla värt! sen även en tröja och hårfärg!
ni ska få se resultatet på en bild. när jag kom hem från stan så färgade jag håret, städade sen vila
jag haha.. sen blev det inte så mycket mer. kanske skriver mer sen när jag är hos ellen
pusss! :)



så här blev det! :)

bilder från stan!

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback