Söndag

Ligger i sängen nu och bara tar det lugnt, det är ju somsagt morsdag ida, så till midda blir det grillat! muums!
kom hem från lidas vid två tiden ungefär, vi tog det bara luugnt, och ikv så ska väl jag bara chilla osv.
har fått veta av pappa att min kisse har varit borta i en vecka nu så de känns ju inte alls så kul..
hoppas verkligen hon kommer hem, är jävligt orolig.. att ngt hemsk har hänt!! :(
ska brerätta vad jag gjorde i helgen! :)
Fredag: Så blev det utgång med tjejerna, dom kom till mig vi gjorde
oss klara här, chillade och drack, sen vid 10 så for vi till five. det var
riktigt kul! träffade även killarna där. vid halv två tiden for vi hem.
dom till obbola jag till lidas, kvällen var riktigt kul :)

Lördag: Klockan halv sju på morgonen var det bara att gå upp..
för då skulle vi till bränndbolls yran och spela, och jag var fan inte
kry.. mitt huvud värkte soom fan;o men jag och lidas tog oss
dit, dom andra med! vi vann två matcher och förlora en. vi
hade matcherna efter varandra. efter det var klart for vi hem
till lidas igen, hoppade in i duschen, fikade lite, sen hoppa tbk
in under täcket, vi sov till typ halv fem-fem. då kom lidas
mamma ner och undra när vi skulle till maggan, (vi skulle
till maggan och fira henne hon fyllde år, vi skulle vara där
halv sju ungefär) så då var det bara att kliva upp göra oss
färdiga köpa grejerna vi skulle ha med oss, vi skulle grilla
där borta. så vid halv sju var vi hos maggan och hade rikgit
kuul :) vi kom hem vid 12,

japp, det var min helg. den var riktigt kul :)
här kommer lite bilder från helgen! :)


Det där är min kisse som är borta! "/
Bilder från fredagen






Skriver säkert något ikv.
puss

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback