Måndag

Då sitter man i skolan igen då... vafa måste helgerna vara så jävla korta för?;o sjukt trött är man också..
Imorse när jag klev upp provade jag stoppa i ett örhänge i mitt gamla hål i naveln och har fortfarande hål;o
har fan gåttt mer än två år sen jag tog ut den. så nu har jag lånat en percing av ellen för har tappa bort mina.
får se hur länge jag har det. och man brukar ju säga tredje gången gillt! ;) såå hoppas på det nu!
Efter skolan ska jag gå på stan och köpa en ring! tar biild på den sen! ;D nu ska vi hålla på
med droger osv på svenskan! skriver ngt när jag kommer hem från skolan! :)
Puss

Igår hade jag och världens bästa kiille 11 månader!


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback