Måndag

Ligger i sänge nu, kom nyss hem med bussen. på skolan idag så har jag inte gjort så mycket, för vi hade
inte så många lektioner, vi sluta vid kvart i ett, och vid två kom ellen till stan för att vi skulle jobba med
engelskan som vi ska redovisa imorn, det gick helt okej. hittade även tre iphone skal för 200 kr!
kändes jävligt värt! käkade även stripsmeny på stan, mummsigt. men inte så nyttigt, för mig
som ska börja bli nyttig.. i kväll så händer det väl inte så mycket ska se teen mom sen försöka
göra ngt åt engelskan som är kvar, typ stöd ord. min kisse har även kommit hem, hon var borta i
en vecka men nu är hon hemma!:) känns grymt skönt! näe nu ska jag försöka vila lite, för mitt
huvud värker som vanligt^ ska säkert ringa lidas ikv också, han är ju på hajk;) hahaha..
kankse skriver ngt ikv puss.
Skalen jag köpte!
'

Alla mina skal som jag har till mobilen!;p

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback