Måndag

Sorry att jag inte har skrivit ngt på bloggen sen typ i tordags? men som sagt har jävligt mycket i skolan, hinner
typ inte ens skriva ngt. och i helgen har jag inte gjort så mycket var med lidas, och sitter typ aldrig framför
datan när jag är där. så då blir det inte att jag skriver ngt. men i fredags så tog vi det bara lugnt! sen i
lördags så käka vi på kina resturang, sen såg vi pirates, den var helt okej faktiskt! så det blev inge
kulturnatta, men gillar det ändå inte satt! söndagen for vi hem till mig, lidas övningskörde till mig.
vi spelade brändboll för att träna till nästa helg, då vi är med i yran. och nu sitter jag helt död på
häpen.. är så jävla less på skolan, och fattar ingenting av vad vi håller på med nu... och får
ingen hjälp heller!.. efter skolan ska jag på stan med ellen tills bussen går och gå på
banken för att fixa en sak. kankse skriver ngt ikv.
lite bilder från helgen.


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback