Fredag

Sitter på Häpen nu, hade nyss redovinsing haha... jag och ellen fick sitta ner och redovisa bara för att ingen av oss kan typ redovisa! hhahah gulligt va(aa) idrotten i morse var sjukt dryg vi hade styrketräning.. fyfan vad jag har tränings värk nu;o mina armar typ dör.. efter häpen så är det bara uls kvar sen slutar vi! då blir det hem och chilla och lidas tills kvart i nie ikv då vi ska till skellefteå! men vet inte om vi kommer åka tidigare elr inte? för vi skulle åka så sent pga att lidas hade sen träning, men nu är den flyttad till fyra? så jag vet inte om vi tar en tidigare buss elr inte. ska bli kul att komma till skellefteå! men som jag skrev igår så kommer jag inte skriva ngt imogon pga att de inte finns ngt trådlöst internet. men skriver direkt på söndagen när jag kommit hem. har typ inget mer att skriva så antar att jag säger hejdå nu, kankse skriver ett inlägg innan jag
sticker  till bussen, elr när jag sitter i bussen. ni ser väl! Puss


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback