Baaad

Har fan legat i sängen hela dagen, inte ätit så mycket mat heller.. har inte haft ngt matsuug. ska hoppa in i
dushcen nu och ta en varm sköön dusch, efter det ska jag käka ett äpple och sedan packa badkläder,
för imorgon är det bad.. funderar på att bada med min nya bikini men får se hur det blir! :) just nu vill
jag bara ha helg, fast lär ju inte sova så mycket, för imorgon kväll blir det five, tydligen sista gratis.
så ska dit med några vänner, sen efter det hem till lidas och sova, för sen på lördag morgon klockan
åtta ha match, ( vi är med i brändbollsyran) nu ska jag försöka hoppa in i duschen innan ngt program
elr ngt hindrar mig från att gå;p justja kan ju även påpeka att jag har tagit ut min navelpercing!
pusssss



Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback