Tisdag

Har inte skrivit så mkt under lovet för har typ inte haft ngt att skriva om, har varit med lidas typ hela lovet! och vi gjorde inte så mycket förutom att chilla och bara mysa! han fyllde även år, så grattat han också!;* första skoldagen var inte heller så speciell?, bara drygt att de har börjat igen.. hade sjukt ont i magen också, och ingen dator, så kunde inte göra såå mkt;p nu sitter jag på matten, och har ont i min fot igen som jag har stukat.. de verkar ju aldrig bli bättre.. är på sjukt dåligt humör också! önska de fanns en box kudde här som man kunde slå i, bara för att få bort ilskan och hatet!.... efter skolan blir det inte så mkt.. bara ta det lugnt hemma och kanske sticker en sväng på gymmet.

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback