Sorry!

Sorrry att jag inte har skrivit ngt på bloggen förs typ i TORSDAGS!;o Men det är såhär att jag har ju en lånedator eftetsom att min är på lagning och den är så sjukt jävla seg... Det är sjukt! Den vill verkligen inte det jag vill.. Håller på att krupppa sig osv. så jag hade den inte med mig hem elr ngt i helgen.
Men jag gjorde inte så mycket! Jag var med lidas och vi tog det bara lugnt! Såg på film och bara myste! Vi var på stan en snabbis på lördag. Köpte en tröja då o ett par leggings;p Hahah mamma fick damp som vanlingt... Bara för att hon tycker att jag har för mycket kläder(A) Heheh, det tycker inte jag stämmer iaf! Igår gjorde jag inte heller så mycket! Var på stan ett tag med Emma,Kajsa,Lidas och Chrille vi käka på subway! Eller jag och lidas käka macka(A) och Emma köpte kakor ;) Emma träffade även Dana igår! Vid halv fyra så for jag och lidas hem till mig. Men han var inte hos mig så länge... För han blev sjuuuuk! det söööög! "/

Och nu sitter jag i sofforna på skolan och hade engelska prov för ett tag sen, har snart idrott!
idag händer det inte så mycket alls! Ska fan på innebandy träning för första gången på typ
tre veckor;o Får se hur mitt ben klarar sig, Lidas är inte heller i skolan idag... suuger!
hoppas han kommer imorgon!

Emmiis fyller år idaag! GRATTIS till henne!;*
Jag och Kajsa hade köpt en kossa till henne
som vi gav henne idag! hon blev glad! ;D


                                                      Jag och min underbara kille har 9 månader
                                                               idag! Älskar Dig Alexander Lidgren!


Lidas sööta kisse som
jag älskar!;o


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback