Livet Leker

Sitter på svenskan nu, och vi ska tydligen börja med ngt nytt IGEN..
asss jag hinner fan aldrig färdigt innan vi börjar med ngt nytt. om och om igen..
liggger så jävla mkt efter i svenskan nu, bara dryygt! igår efter skolan så
var jag med lidas, vi gjorde inte så mkt alls! sov hos han också! ;*
imorse så stod jag och ellen och vänta på en praso som vi skulle ha,
vi fick veta det igår, men det blev inte så. andra i klassen hade
redan hämtat henne. efter skolan så vet jag inte vad det blir
bara att ta det lugnt hemma typ, och börja packa till fjällen som
jag far till på lördag, hörs kanske ikv.

Skellefteå vaann igår också!!!
så nu är det 3-2 i matcher! <3


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback