livet är inte perfekt

Sitter i sängen nu med blött hår, nyss snackat klart med älskligen. har inte gjort så mkt idag, skolan idag har jag inget att säga om.. efter skolan så blev det stan med emme och mattias ett tag for sedan hem käka middag, hade tänkt se lyxfällan när pappa frågar om jag vill följa med hem till mamma för att hjälpa till att lasta in allt skrot i bilen från väggen ( mamma har rivit en vägg hemma ), så jag följde med. for till ica maxi slängde där sen in på maxi för att köpa saker till fjällen. känns sjukt konstigt. trodde inte alls att de var nu på lördag vi skulle dit men de vare;p
så efter skolan imorgon så ska jag vara med lidas, han ska sova hos mig, tycket fan synd om honom, vi ska fara tidigare än 9 typ? stackarn. men han ska stanna kvar hos mig ett tag, och ta en senare buss, för han ryms inte i bilen.. men han får ju sova längre iaf;p skulle inte förvåna mig om han glömmer låsa dörren.. ;] näe nu ska jag fortsätta spela lite robot unicorn attack ahaha;d puss

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback