Lidas

I fredag fick vi lov, galet sköönt med lite lov! har inte skrivit sen typ fredags heller, har bara inte orka! meen i fredags så gjorde jag och lidas inte så mycket, såg massa program på tvn och käka chips! igår så gjorde vi inte heller så mycket på dan, men på kvällen kom hanna hit och vi spela kort! haha;d jag sög iaf..
förlorade hela tiden! och galet länge sen jag var med henne också. så det var kul att hon kom! :) och idag har vi inte alls gjort mycket. vi har faan spela wii hela jävla dan och vi gör det än ahahhah! ;] men nu ska jag gå ner och hämta ngt att dricka innan jag blir less på allt tjat från lidas att jag ska hämta det! ;o hahaha. men älskar honom ändå;*



Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni räddade min kväll, hade jättekul! :) puss

2011-03-07 @ 19:14:05

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback