Tisdag

Japp, då har man nyss kammat klart båda katterna, kan då säga en sak, har fan hår överhela mig;o
idag på skolan så hade vi bränndbolls tunering, vi var 6 st som spelade mot andra som var dubbelt så
många som oss typ, men vi kom trea så de var inte dåligt gjort! efter det så stack jag med emma och
kajsa och solade, har även märkt att jag har bränt sönder mina axlar.. men det går över! ska snart
hänga upp tvätten och typ packa om det jag tog med mig till pappa. imorn så ska jag på stan.
hämta ut en sak till mamma och köpa en sakt till mig själv, även säga hejdå till lidas...
näe nu ska jag röra på mig och försöka hänga upp tvätten, hörs imorgon. Puss!

Bildbomb från lång helgen







Bränndbollen

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback