Mobil inlägg - VIRUUS! ;o

Sitter i lidas säng nu och bara tar det lugnt! Lidas är på träning och vet inte när jag får hämtning, för mamma är och fiskar. Kan då säga att den här dagen är nog fan en av dom värsta jag har varit med om på länge... Skulle göra klart häpen idag och vad tror du händer? Jo jag har fått virus på datorn.. Och inte vikket som helst heller utan troja elr vad det nu heter? Vet bara att det är ett virus man inte alls vill ha.. Så blir att lämna in den imorgon, allt försvinner.. Och stig kommer aldrig tro på mig, så kommer ttyp få ig i häpe tagat:) men kan inte göra så mycket åt saken, hade uu tänkt skriva vad jag har gjort på lång helgen. Men det blev ju inte heller nu, för drygt att skriva det på iphonen! Men igår så for vi till lidas stuga, dom hämtade oss i obbola. När vi kom dit, blev det bad och steka i solen:) sen blev det käk sedan hem till grubbe, idag haf vi bara legat i solen! Har ifal fått lite färg, haha:) får väl se imorgon hur det blir! Om det blir en tegelstens dator i sommar.. Skolans datorer är verkligen kassa! Kanske skriver ngt från mobilen imorn, puss

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback