Mobil inlägg - Fredag

Sitter i sofforna nu med kajsa på skolan, varmt som fan är det;o vi skulle ha vatten bränndboll, men det blev inte pga att de var bara jag och kajsa där.. Jag var ju fan taggad på det;o lidas for utomlands idag elr han ska. Nu är han i sthlm och väntar på flyget.. Jag vill också iväg!!! Idag efter skolan ska jag till ellen och blir där ända till måndag igen:) igår fick jac solsting för att de var så jävla varmt;o köpte även ett nytt linne och lite annat. Så inte så mycket pengar kvar! Såg även min brorsas match, när jag skulle gå och läggga mej på kvällen trodde jag fan att jag skulle dö! Så jävla varmt det var;o + att jag hade en mygga som surra i mitt öra.. Bet mej på två ställen.. Men tillslut fick jah tag på den! Skriver kanske ngt mer sen! Pussss

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback