Zzz..

Kom hem för en stund sen från hanna & vikkan,
vi spelade, chillade och käkade natt macka efter de jag
skrev sist. jag och sandra gick hem,.. fyfaan vad kallt mina ben
är fortfarande is.. när jag kom hem så kom jag till våran helveteess jävla
ytterdörr... jag hatar den dt går typ inte att stänga den;o man måste typ smälla
igen den för att de ska gå.. men det kunde jag ju inte för alla sover.. så höll typ i tie
min med det.. sen ska jag låsa också.. de är ett helvette det men.. de går typ inte..
höll på typ en kvart med det.. gav upp.. så mamma lär väl döda mej, för att
jag inte har låst.. om några timmar blir det stan med hanna, vikkan och sandra! :)
funderar på att sova nu så jag orkar upp imorgon haha.. ska bara snacka lite
med sötnosen först. puss!

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback