TvåTusenElva

På nyår så tänkte jag och lidas inte alls sticka
till stan alls. för han har ögoninflamation..  men
vid elva så ringer maggan och ja, jag lovade att vi
skulle komma.. och då vare ju bara att springa till bussen.
sminkade mej utomhus hahaah.. vid busskuren så var de as många
folk. och när bussen kom så körde den bara förbi oss.. så vi tänkte gå
till stan, men så kom te en buss fast åt fel håll men vi ställde oss på den
sidan och när bussen stannade frågade jag om den skulle tillbaka till stan
han sa att ja men de går inga fler bussar. men ni kan hoppa på.  så vi gjorde
det sen påvägen till baka hämtade han upp alla som var kvar även fast han hade
slutat jobbat. så de gillar vi. när vi kom till stan så träffade vi maggan, emil och
isabell. sen hände de väl inte så mycker mer.

och har ju varit hos lidas tills idag. och ska dit igen på tisdag typ.
men vi gjorde iaf inte så mycket typ spelat xbox hela tiden! hahahah!

Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback