Trööött...

Sitter på engelskan nu och tränar för ett prov som vi ska ha om en vecka!?
jag inser att det kommer gå åt helvete för jag suger verkligen på gramtik
så de är sjukt..  jag blandar ihop allting! jag suger verkligen i engelska..
är hur trött som helst också ar tränings värk i hela kroppen och ont i
mitt knä.. sen är det träning i kväll och kommer hem halv 11 från den
bara dryygt.. för måste ducha och helvete också..  är i säng typ 12..
och jag är jätte tröttt! "/ vi slutar engelskan om typ 40 min och jag
håller på att dö. efter det så ska kajsa jag emma till stan för att alla
ta olika bussar emma till ersboda till sin mammii kajsa till hissjö för
att fara till stefan och jag till obbola.. kommer nog sova när jag
kommer hem så jag kankse är lite piggare till träniingen.
ska nog se lite scrubs också! sen har jag as ont på sidan
av halsen också.. de gör ont när jag sväljer och pratar..
och de är inte ont för att jag håller på att bli förkyld utan de
är som på sidan.. i muskeln eller något.. fett drygt iaf!


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback