Mogen Flicka!

Hahaha snälla söta rara lilla tjej
du måste faktiskt skäpra diig! du är sjukt
omogen när du håller på sådär, så snälla
lägg bara av ist. man blir bara less. och
säg saker som du sen inte gör. man blir
sjukt less. justja. glömde säga en annan
sak också. som inte har med just den här
texten att göra!  men man kan inte paxa
någon, haha snälla!


och ja igår, ena grejen var om lidas.
vet inte hur de är nu. orkar inte snacka
med han än. får se sen hur det blir när
vi har snackat. men kommer tillbaka om
det! vill inte att de ska ta slut, men de som
hände igår, näe
blä.

och snälla kan någon ge mig en säng,
jag somnar fan snart, sitter på engelskan, och
vi ser på friends. efter engelskan blir det data
med maud.. vi har ju även prov idag i kök.
mern det blir inget prov för mig inte. för jag
ska tydligen på något möte klockan 1.
så får väl göra prover någon annan gång.
men kunde det ändå inte så, de var lite tur
vi har tränings match i kväll. men det blir
inte att jag spelar, ska vila upp mig så jag
blir kvitt min förkylning och tränar på tisdag!
längtar! så antingen blir det väl se matchen
i kväll eller försöka få mitt arbete klart.

 


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback