Eragon

Nu sitter jag och ser på Eragon på fyran.
just nu så är det nyheterna,... suck!
Imorgon så ska jag till pappa så ska
packa imorgon, sen fixa en sak som till
skolan som jag inte har lämna in. och fick
just veta av mamma att jag ska till läkaren om
min mage på onsdag klockan 9. så blir försenad
till skolan haha;pp.

kan berätta lite kort om vad jag gjorde
hos lidas, orkade inte sitta vid datan hos honom.
men vi har inte gjort så mycket alls faktsikt.
på onsdagen och torsdagen så var vi ensam
hemma, vi gjorde mat såg på tv och spelade.
sen på fredagen så kom hans föräldrar hem +
syrran vid 8 typ. så jag och lidas käkade kebab.
sen spelade vi lite såg på tv osv igen;p haha..
vi har inte gjort så mycket mer förutom igår så
gick vi till ica kvantum ;] så de var inte så mycket
mer att skriva ;p ätit hur mycket godis och sånt som
fan.. så ska bli skönt att träna på tisdag. näe nu ska
kolla om jag hittar något att tugga på under filmen!


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback