EmmaPemma

Emma for för en lite stund sen, hon fick
hämtning av sin kille, vi har inte gjort så mycket
hon har fått lite kläder av mig och vi har kolla
i gamla skolkataloger fett kul och se hur dom
i klassen såg ut när dom var små(AA) tihih!
det var kul att vara med henne! är typ aldrig
mer kompisar efter skolan.. så de är kul när man är det!
Innan det så var jag med kajsa på stan jag
köpte tre nagel lack och en tröja ehhehe..
jag ve kan inte skuta köpa saker..  +
att jag köte en body sak som luktar
jordgubb :] lidas var också på stan
tvärt! innan han skulle hem fixa käk och sticka
till hallen för att spela match!  men han hann
ge mig en sak! han är så jävla underbar! älskar
allt jag får av honom!! han är sjuk underbar!
Har köpt en sak till honom också!  för han är
så satans jävla underbar! slänger upp en bild
på nallen! (aa)


Kommentarer

Kommentera här♥?

Ditt namn?
Ska jag minnas dig?

Din E-post? (syns endast för mig)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback